Inschrijvingsprocedure

De inschrijving voor Havenpark verloopt digitaal via deze website. Er wordt dus geen ingevuld formulier ingeleverd bij de makelaar, maar je vult zelf alles online in. Let op: als het goed is heeft u al uw voorkeuren op onze website doorgegeven, DIT IS NOG GEEN OFFICIËLE INSCHRIJVING. Hieronder zullen we de inschrijfprocedure toelichten.

Stap 1: Log in met je gegevens op https://account.woneninhavenpark.nl/
Stap 2: Kies links in het menu ‘Digitaal Inschrijven’
Stap 3: Kies voor ‘Ga verder met het inschrijfformulier’ en vul de gevraagde NAW-gegevens in bij de eerste stap.
Stap 4: Na het invullen van de NAW-gegevens worden enkele financiële gegevens gevraagd zoals je werksituatie, inkomen, woonsituatie en spaargeld.
Stap 5: Vervolgens kunt u aangeven voor welke woning u in aanmerking wilt komen. Let op: voorkeuren die u niet aangeeft worden niet meegenomen, wij gaan ervan uit dat u voor niet ingevulde voorkeuren niet in aanmerking wilt komen. Daarnaast kunt u aangeven of u aanvullende meerwerkopties wenst, dit geldt alleen voor de Park- en Kadewoningen. Meerwerkopties voor de appartementen zullen besproken worden in een gesprek met de koperadviseur.
Stap 6: Hier zal ook gevraagd worden om een financiële check te uploaden. De Rabobank Apeldoorn, partner in dit project, voorziet u kosteloos en vrijblijvend van de financiële check. U kunt uw inschrijving niet afronden als u geen financiële check uploadt!
Stap 7: Tenslotte wordt gevraagd om de datum, plaats en digitale handtekening.

Pas als je een officiële bevestiging van het formulier hebt ontvangen in je mailbox ben je ingeschreven.